22.8.07

το κέρασμα

-Καλημέρα, να σας φκιάξω τίποτα;
-Καλημέρα, ένα χαμόγελο.

-Το χετε ήδη,δε σας λείπει. Μια ομελέτα, κάτι να τσιμπήσετε;
-Τρώμε ο ένας τον άλλο με μικρές δαγκωματιές και τα σημάδια παράσημα του έρου.

-Με σκανταλίζεις μωρέλι μου. Κάτι να πιείτε;
-Την ανάσα της θέλησα, γιατί ξέχασα να ανασαίνω.

-Ουουουου, πως τα λές! Να φέρω τότες ένα γλυκό;
-Φέρε μας δύο γλυκά και μια κανάτα μέλι και κάτσε δίπλα μας, αυτό είσαι για μας.

Μια στιγμή γλυκοκυρά, να βγάλουμε μια πλάκα.

-Μη ευλοημένε μου, μη και πετούνε τα μαλλιά μ’ πάω να τα στρώσω και έρχομαι.
-Στις πλάκες οι αγαπημένοι δεν βλέπουνε μαλλιά, ρούχα ή τα τριγύρω, μάτια, μόνο μάτια βλέπουνε και σ’ αυτά δεν αλλάζουν τα μούτρα τους με το νερό.
Κάθισε κοντά μας.

-Τι ξελοιάρης που είσαι. Ξώβεργα στένεις και πιάνεις τέτοιους συλλοισμούς; Να φέρω τις πλατσέδες, να φέρω τις βυσσινούδες και δυο ποτήργια κρύγο νερό και να την εβγάλουμε τότες την πλάκα. Τι, με άδειο τραπέζι;

…..

-Να στάσου κοπελιά μου να μου κουμπώσεις και την αλυσίδα τη χρυσή , είναι του αντρού μου, έτσι βγάζαμε εμείς από τα παλαιά πλάκες.

-Με το τρία και θα βγεί η πλάκα, κάντε χώρο να ρθώ ανάμεσά σας. Και θυμηθείτε, μην γελάτε, γιατί θα βγείτε ομορφότερη από την κερασομαλλούσα.

Βρε, τι σας είπα, μην χαμογελάτε…

Αχ καλέ κυρά, Άγγελος σκέτος είστε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου